Producenci
O firmie

O firmie !!!

Standartpark – to międzynarodowa firma, która działa w sferze porządkowania terytorium Drogą produkcji nowych materiałów i promowania nowych standardów porządkowania.

 

 

Standartpark jako organizacja- to:

1. Superdynamiczność (nieustanne zmiany to nasz styl i nasz wybór w nieprzerwanie zmieniającym się świecie)

2. Organiczność, tj:

• wzajemne dopełnianie się;

• wzajemna zamienność

• wzajemna zależność firm, wchodzących w skład Standartparku i wzajemna zależność personelu.

3. Samowystarczalność ( każda jednostka biznesowa jest ośrodkiem generacji wartości dodanej, ośrodkiem podejmowania decyzji )

4. Działalność gospodarcza( szukamy i odnajdujemy potrzeby klientów, nasza firma jest miejscem talentów, twórczości i inicjatyw).

5. Energiczni ludzie działania – to nosiciele Next mentality (wymyślamy, formułujemy, sporządzamy, realizujemy i obmyślamy, by znowu wrócić do nowego wymyślania).

6. Samokształcenie (cenimy, zbieramy, przekazujemy i wykorzystujemy uzyskaną wiedzę w firmie i wyciągamy wnioski z własnych błędów).

7. Profesjonalne zarządzanie- coaching, formowanie kultury liderów, przekształcanie przymusu we wpływ bazujący na wartościach i zasadach naszej firmy . Jesteśmy ludźmi jednej myśli, połączonymi dążeniem do nieprzerwanego rozwoju i profesjonalnego awansu każdego z nas i naszej firmy jako całości.

 

Misja Standartpark – to pragnienie zmiany wyglądu naszych domów, ich otoczenia, ulic i miast Troska o nasze środowisko jest naszą konceptualną ideą, która podpowiada nam jak mamy postępować w sytuacji wyboru:

• jaki produkt tworzyć?

• z jakiego materiału skorzystać?

• jaką technologię upowszechniać? Przy tym nasza firma dzięki swojej działalności zwiększa swą komercyjną atrakcyjność. W odpowiednim czasie podejmujemy decyzje odnośnie rezygnacji z nieopłacalnych, przestarzałych towarów i usług. Podejmujemy przede wszystkim decyzje zorientowane na uzyskanie zysku, na rozwój naszej firmy.

Sfera działalności firmy Podstawowa działalność firmy dzisiaj skupia się na następujących kierunkach:

• produkcja i sprzedaż systemów kanalizacji deszczowej;

• produkcja i sprzedaż systemów wewnętrznej kanalizacji ze stali nierdzewnej;

• produkcja i sprzedaż urządzeń formujących i składników produkcji wyrobów betonowych;

• produkcja i sprzedaż składników tworzących formy krajobrazowe;

• sprzedaż systemów przeciwko zanieczyszczeniu pomieszczeń- dostawa materiałów do tworzenia rozmaitych stref powstrzymywania zanieczyszczeń w wejściowych grupach budowli;

• sprzedaż pokryć posadzkowych;

• projektowanie i instalacja systemów kanalizacji i ochrony przed zanieczyszczeniami.

Firma, orientując się na wzrastające potrzeby klientów, gotowa jest rozszerzać asortyment towarów i usług, a także zwiększać efektywność istniejących sfer działania.

 Strategiczne punkty orientacyjne firmy

1. Stworzenie i rozwój nowoczesnych , niezawodnych i wysoko zorganizowanych jednostek biznesowych (mocy produkcyjnych, sieci handlowych, okazanie usług profesjonalnych).

2. Zwiększenie wartości marki Standartpark i rozszerzenie geografii jej obecności.

3. Zwiększenie konkurencyjności produkcji i wdrożenia systemów zarządzania jakością

4. Podstawowe wartości firmy Standartpark absolutnie wie czego pragnie. Firma stawia przed sobą cele i efektywnie je osiąga. Odpowiedzialność. Odpowiedzialność firmy przed społeczeństwem polega na zgodności jej wartości, celów i działań z moralnymi standardami, zasadami istniejącymi w społeczeństwie. Przyznajemy, że społeczeństwo ma prawo wysuwać w stosunku do firmy swoje wymagania. Odpowiedzialność firmy przed klientami- to wzajemna więź firmy i klientów, która przejawia się w zobowiązania spełniać zawarte porozumienia (ustne i pisemne). Obiecujemy tylko to, co jesteśmy w stanie spełnić. Nasza zgoda jest zobowiązaniem do wykonania obietnicy. Odpowiedzialność firmy przed współpracownikami to uwarunkowana ogólnymi celami wzajemna więź założycieli, kierownictwa z personelem, która przejawia się w zobowiązaniu wykonać swoją pracę jakościowo dobrze, zgodnie z wartościami firmy i otrzymania za to zapłaty.  Uczciwość to wymagające podejście do wyboru środków osiągnięcia założonych celów firmy. Uczciwość informacji o firmie i jej działaniach, konsekwencja w stosunkach z klientami, kolegami z pracy – oto zasada obowiązująca wszystkich naszych pracowników. Uczciwość stanowi fundament zaufania. Ani mechanizmy prawne, ani sankcje finansowe nie dadzą takich korzyści, jakie daje wzajemne zaufanie. Praca zespołowa Wzajemny szacunek (taki sam stosunek do otaczających nas ludzi, jakiego oczekujemy od nich w stosunku do siebie) i poparcie w procesie wykonywania zadań w pracy. Zwartość zespołu jest podstawą naszego rozwoju.

Nasze działania zależą od naszych decyzji, a nie od otaczającego nas środowiska. My zapewniamy wysoki poziom innowacyjności i nowości, które pozwalają nam uzyskiwać przewagę na rynku. Innowacyjność Nowe idee i rozwiązania, które zapewnią przodujące pozycje na rynku. Nakierowanie na klienta Praca to nie żaden cel sam w sobie, a ważne zaspokojenie potrzeb klienta na wszystkich etapach działalności firmy i przez wszystkich jej współpracowników. Profesjonalizm Bycie najlepszymi w swojej dziedzinie. Przyjście do firmy aby po prostu pracować na to wystarczy chęć do pracy, ale aby pozostać w niej na długo, należy koniecznie stać się profesjonalistą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl